גם שופינג בחו"ל וגם משחק כדורגל: החבילה הזוגית המושלמת!

מתכננים גיחה קצרה לחו"ל למטרות בילוי זוגי? רוצים לשלב גם שופינג וגם כדורגל בחבילת נופש אחת? זה הזמן לדעת הכול על חבילות ספורט זוגיות המאפשרות גם לו וגם לה ליהנות מכל העולמות בחבילה אחת!

חבילות ספורט זוגיות הן מוצר תיירות מבוקש המאפשר לזוגות ליהנות מנסיעה משותפת לחו"ל במהלכה כל אחד ואחת מהם נהנה מהדברים שהוא הכי אוהב באמת: הוא נהנה ממשחק כדורגל משובח באחת מהליגות הטובות ביותר באירופה והיא נהנית מיעד אירופי פופולארי לשופינג ופאן.

חבילות ספורט זוגיות – מה הן כוללות?

חבילות ספורט זוגיות הן מוצר תיירותי המותאם לזוגות בכל גיל המעוניינים לבלות ביחד במסגרת גיחה קצרה לחו"ל. חבילות אלו משלבות בין טיסות הלוך חזור, אירוח בחדר זוגי במלון מפנק באחד מהיעדים הפופולאריים ביותר באירופה וזוג כרטיסים למשחק כדורגל בו בחרתם מראש.

חבילות הספורט הזוגיות מאפשרות לכל אחד ואחת מבני הזוג למקסם את ההנאה מהחופשה הזוגית שלהם בחו"ל, כאשר ניתן לרכוש חבילות ליעדים הנחשבים לפופולאריים במיוחד באירופה כגון: ברצלונה, מדריד, אמסטרדם, לונדון, פריז, פראג ועוד.

חבילות ספורט זוגיות גם למשחקי ליגת האלופות

כאשר מדברים על חבילות ספורט זוגיות, מדברים בין היתר גם על חבילות המיועדות למשחקי ליגת האלופות בכל השלבים, החל משלב הבתים בו משתתפות 32 קבוצות, דרך משחקי שלבי הנוקאאוט בו משחקות 16 הקבוצות הבכירות ביותר של היבשת ועד למשחק הגמר אליו מגיעות 2 הפיינליסטיות של משחקי ליגת האלופות לאותה שנה.

בחברת טיקטיק המתמחה בשיווק חבילות ספורט לאירועי ספורט שונים מסביב לעולם, תוכלו למצוא היצע מרשים ומפנק של חבילות ספורט זוגיות ליעדים מובילים באירופה גם במסגרת חבילות אירוח למשחקי ליגת האלופות וגם במסגרת חבילות למשחקי ליגות הכדורגל הבכירות של היבשת כגון: הליגה הספרדית, הליגה האיטלקית, הליגה הגרמנית, האנגלית ועוד.

אז אם גם אתם מעוניינים להפתיע את בן/בת הזוג בחוויה בלתי נשכחת? זה הזמן לברר על חבילות ספורט זוגיות המשווקות למשחקי ליגת האלופות והליגות הבכירות ביותר באירופה. לפרטים ומידע נוסף לחצו כאן

אצלנו תמצאו כרטיסים לכל המשחקים וההופעות הכי שווים בחו״ל במחירים אטרקטיביים במיוחד

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

NBA – ליגת הכדורסל הטובה בעולם

כשמדברים על כדורסל ברמה הכי מטורפת תמיד מתכוונים ל- NBA, ליגת הכדורסל שלא רואה שום ליגה אחרת ממטר. ליגת ה- NBA היא ליגת הכדורסל הבכירה

ליגת האלופות מחכה גם לך!

גם אתה נמנה על הצופים ההדוקים של משחקי ליגת האלופות בטלוויזיה? גם אתם יודע לדקלם בעל פה את ההרכבים של הקבוצות הגדולות ביותר ביבשת? זה